marți, octombrie 15Liberalist.ro - Portal Business

Optimizare SEO pentru firme

Fii inspirat, trimite articolul unui prieten

Ce este optimizarea SEO pentru firme?


SEO este un acronim de la Search Engine Optimisation si inseamna Optimizarea pentru Motoarele de Cautare. SEO este o metodologie de strategii, tehnici si tactici folosite pentru a creste numarul de vizitatori pe un website prin obtinerea unui plasament mai bun sau ideal pe prima pagina pe anumite cuvinte cheie relevante pentru afacerea dvs. Clasamentul bun se mai numeste si clasament SERP.

Cele mai importante motoare de cautare sunt: Google, cel mai important la nivel mondial care detine 90% din piata de cautari, apoi serviciul detinut de Microsoft, Bing, si vechiul Yahoo. Un alt concurent din ce in ce mai folosit de cei care doresc privacy pe internet este DuckDuckGo.

Cum se face optimizarea SEO a unui site de firma?

Optimizarea on-site – Este practica de optimizare SEO a paginilor web individuale, in scopul de a face motoarele de cautare sa dea o clasare superioara paginilor optimizate si de a obtine mai mult trafic relevant din motoarele de cautare.

On-site sau onpage se refera atat la continutul paginii, cat si la codul sursa al unei pagini si la viteza acesteia de incarcare, spre deosebire de SEO off-page, care face referire la link-uri si alte semnale externe. Acesta este primul pas care trebuie facut in procesul de optimizare site.

Aici trebuie tinut cont de foarte multi factori: meta titlurilor si meta descrierilor din pagina, titlurilor si subtitlurilor din interiorul paginii (H1, H2, H3, etc), structura interna a link-urilor, continutul articolului, sitemap pe site, robots.txt , SSL si erori de pagini.

Optimizarea off-page – se refera la acele tehnici care duc la generarea de cresteri in motoarele de cautare.

Tehnicile pot consta in: campanii de advertoriale si aducerea de link-uri catre site-ul dvs., articole, campania de link building, advertoriale pe site-uri notorii de stiri, comunicate de presa, etc.

Costurile SEO pentru firmele mici si mijlocii

Costurile SEO nu sunt deloc prohibitive pentru firmele care pretuiesc activitatile de marketing ca singurele activitati care investesc in viitorul si cresterea firmei.

Asadar costurile sunt mici dar pentru ca SEO inseamna un cumul de tehnici, metode, livrabile si de expertize pe termen mediu si lung, firmele aleg sa nu investeasca cautand mai degraba solutii cu rezultate imediate de genul google ads/SEM.

O firma mica poate face SEO cu un cost minim de doar 50 euro/lunar si sa investeasca astfel intr-un viitor nu prea indepartat cand pe anumite cuvinte cheie va obtine trafic pe website si in consecinta clienti relavanti fara niciun cost aditional.

Citește și alte știri similare pe Liberalist.ro:

Presa americană într-o singură voce: Biden este vinovat de înfrângerea catastrofală din Afganistan
Un parlamentar finlandez se confruntă cu doi ani de închisoare pentru că este creștin
ASALT: Educația Sexuală în școli fără acordul părinților! Ce conține programa școlară propusă?
VIRAL: Viața după Covid și libertățile pe cale de dispariție
Fondul Monetar Internațional vrea să știe ce cauți pe internet. Ce pățești dacă nu ești cetățean model
Consultantul de business și marketing în București. Cine apelează la ei și ce onorarii practică?
‘Idolul’ Fauci a admis că virusul Covid19 ar fi putut fi chiar unul din virusurile finanțate de el
Mii de români renuntã la WhatsApp. De ce se discută de ‘Dosarul’ Digital?

Facebook ne-a amenințat cu suspendarea paginilor noastre Liberalist.ro deoarece scriem pe subiecte care contrazic narațiunea companiei și interesele sale politice de stânga. Nu suntem singurii, probabil și dvs. ați observat faptul că anumite postări care contravin narațiunea oficială sunt considerate ‘spam’ sau ‘mesaje neautoritative’ și în consecință depublicate. De aceea, încercăm să dezvoltăm un grup pe Telegram ca o alternativă anti-cenzură. ABONEAZĂ-MĂ LA TELEGRAM

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *