De ce costă 1.000€ dacă este un CRM gratuit? Digitalizarea vânzărilor

Fii inspirat, trimite articolul unui prieten
De ce costă 1.000€ dacă este un CRM gratuit? O analiză digitală!

Hubspot CRM se adresează în principal pieței de servicii business to business (b2b) precum: Consultanță, Servicii Financiare, Avocatură, IT&C, Distribuție, Construcții, Asigurări, Realtori, precum și altor servicii profesionale cu clienți corporate.

Promisiunile Hubspot:

  • Întotdeauna va fi gratuit
  • Toate contactele tale vor putea fi adăugate (milioane de contacte)
  • Utilizatori pentru toată compania ta (mii de utilizatori)

Implementare CRM gratuit. Cât costă?

Hubspot CRM are o variantă gratuită cu multe funcționalități incluse care pot să deservească eficace si eficient orice business. În varianta gratuită clienții au access la majoritatea modulelor: Contacts, Marketing, Tickets, Sales și Reports. De exemplu, pot adăuga toate contactele într-o bază de date comună cu alocări de persoană de legătură și diferite niveluri de vizibilitate, pot trimite emailuri către segmente definite fără să folosească un alt serviciu de emailing si au acces la rapoarte pentru aceste emailuri. Conectarea cu Google ads, Linkedin Ads și Facebook ads este gratuită.

De asemenea, clienții au acces la modul de Sales care afișează într-un dashboard toate Deal-urile din pipeline și astfel managerul poate urmării, cere rapoarte, și calcula pentru fiecare etapă din funnelul de vânzări veniturile preconizate. Pentru cei care doresc gestionarea suportului post-vânzare vor fi fericiti să afle că modulul de Ticketing este disponibil în varianta gratuită.

Față de alte CRM-uri din piață, varianta gratuită este o versiune completă de CRM care poate fi utilizată fără alte costuri, pentru o perioadă indefinită. Dacă se dorește un abonament complet contra cost, puteți accesa aici pachetele.

Costul de implementare standard pentru versiunea gratuită perceput este de 1000 EUR (o singură dată la instalare și acoperă strict serviciile de setup).

Implementarea standard include: alocare useri și acces, setup bază de date de companii și contacte, conectarea conturilor externe de social media, setup de emailing pentru modulul marketing, ghid și instruire video pentru fiecare modul în parte și asistență tehnica post implementare din partea echipei HubSpot.

Cât durează?

Pentru companiile mici cu o echipă de vânzări de până la 20 persoane implemetarea versiuni gratuite se poate face în maxim 2 zile, exclusiv remote și cu asistența unei persoane desemnate din companie.

Listăm câteva informații necesare, însă lista nu este exhaustivă: uzeri administratori, echipa de vânzări (emailuri), contactele și companiile în format .xls pentru import (dacă se dorește), acces conturi de ads și emails pentru conectare.

În funcție de pachetul Hubspot CRM ales (dacă se optează pentru versiunile cu mai multe funcționalități – contracost) și mărimea companiei, implementarea poate dura câteva zile sau mai multe săptămâni și presupune instruire față în față și module suplimentare de servicii precum automatizarea emailurilor Workflows, setare de Obiective de business etc.

Solicită mai multe informații sau programează implementarea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește următorul articol! Click și Skip

----

Click ofertele DR.MAX | ELEFANT | LENSA | CREDITE PERSONALE