sâmbătă, aprilie 13Liberalist.ro - Portal Business

Sunt tot mai frecvente tentativele de “phishing” (de înșelăciune) pe internet. Ce trebuie să faceți?

Fii inspirat, trimite articolul unui prieten
Prețul mare rețin pe clienții Euroins să-și denunțe polițele

În ultima perioada sunt tot mai frecvente tentativele de “phishing” de înșelăciune pe internet, si o întreagă industrie de fraudare și furt pe internet s-a consolidat.

”Scammerii” sunt cele persoane rau intentionate care trimit emailuri disimulate ca venind din partea unui furnizor cunoscut prin care solicita access la informatii confidentiale sau vă solicita anumite plati în conturi bancare noi.

Companiile sunt nevoie să trimită informări aproape lunare clienților avertizându-i cu privire la acești scameri pentru că emailurile sunt tot mai sofisticate în emularea originalelor și utilizatorii sunt tot mai creduli pe internet.

Ca regula, datele bancare dintre dvs si furnizorul dvs. nu se modifica printr-un simplu email ci se semneaza un act additional la contractul de servicii.

Vezi oferta de RCA, fără comisioane ascunse, pe cea mai mare platformă ONLINE

Ce trebuie sa faceti cand primiti un astfel de email suspect:

  • Nu dati curs solicitarilor si nu dati click pe niciun link din emailul suspect
  • Verificati daca domeniul adresei de email este identic cu cel al furnizorului
  • Raportati emailul catre furnizorul dvs imediat

Citește și articolele următoare pe Liberalist.ro:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *